Jdi na obsah Jdi na menu
 


Obchodní dovednosti

21. 5. 2014

  • Komunikace jako proces: Jak funguje mezilidská komunikace, jaké jsou její jednotlivé složky, jaké faktory zde působí
  • Komunikace jako nástroj – pozitivní komunikace: Jak lze odstranit překážky v komunikaci a podpořit úspěšný výsledek
  • Osobnost prodejce
  • Diagnostika zákazníka a jeho potřeb
  • Typologie zákazníka
  • Rizika vnímaná zákazníkem
  • Verbální komunikace (osobně a po telefonu)
  • Neverbální signály zákazníků
  • Struktura obchodního rozhovoru: Jaké obsahuje rozhovor části, jaký mají význam, proč jsou žádoucí právě tyto návaznosti
  • Příprava rozhovoru: Vědět, co chci a jakým způsobem toho dosáhnout
  • Realizace prodejního rozhovoru: Jak postupovat v průběhu  rozhovoru, základní osnova, jejíž osvojení a „zažití“ usnadní postup
  • Navození atmosféry -první dojem a navázání vztahu
  • Zjištění potřeb
  • Prezentace produktu a cílená argumentace …
  • Typ a řízení konverzace, význam a typy otázek
  • Aktivní naslouchání jako nástroj ke získání informací i k podpoře vzájemného vztahu:
  • Řešení námitek: Kdy a proč se objevují? Námitek není nutné se obávat, ale ani se jim vyhýbat: Tři kroky ke  zpracování námitky