Jdi na obsah Jdi na menu
 


Péče o zákazníka

21. 5. 2014

  • Organizační a lidská stránka péče o zákazníky
  • Vztahy mezi nakupujícím a prodávajícím a péče o ně
  • Vztah a komunikace - dlouhodobý vztah a udržení zákazníka
  • Typologie zákazníka – projevy jednotlivých typů a efektivní přístupy k nim
  • Potřeby zákazníka: Jak je zjistit a porozumět jim? Jak přemýšlet jako zákazník? Jaká je motivace zákazníka k nákupu?
  • Očekávání zákazníka
  • Rizika vnímaná zákazníkem - jejich projevy a vhodné formy zpracování
  • Příčiny  ztráty zákazníka: Obavy zákazníka. Ztráta důvěry.
  • Klíčové procesy v komunikaci se zákazníkem a možnosti jejich zlepšování: Procesy přímé interakce se zákazníkem. Procesy „back office“. Vztahy s ostatními obchodními partnery.